Î N T R E B A R E


Adresată: Domnului Eugen Orlando TEODOROVICI, Ministrul Finanțelor Publice
De către: Cezar - Florin PREDA, deputat PNL de Dâmbovița
Obiectul întrebării: lipsa fondurilor și a investițiilor blochează activitatea Direcțiilor Regionale a Finanțelor Publice

Stimate domnule ministru,

Nu am informațiile necesare și complete la nivel național în ceea ce privește funcționarea Direcțiilor Regionale a Finanțelor Publice, dar cunosc situația Administrației Județene a Finanțelor Publice Dâmbovița dată fiind, în primul rând, nemulțumirea contribuabililor, care nu beneficiază de servicii la standarde europene.
Nemulțumirile cetățenilor sunt mai mult decât justificate având în vedere că această instituție se confruntă inclusiv cu lipsa hârtiei de xerox. Dacă ar fi numai acest aspect, am putea spune că e vorba doar de o întâmplare, dar vorbim și despre lipsa consumabilelor și pieselor de schimb pentru imprimante, despre sisteme informatice depășite și echipamente informatice uzate moral.
Este o realitate care afectează direct persoanele fizice plătitoare de taxe și contribuabili la bugetul local.
Având în vedere situația existentă, care vă este cunoscută și se repetă, vă rog, domnule ministru, să ne comunicați următoarele:
* Care este motivul pentru care bugetul alocat de către Ministerul Finanțelor Publice pentru Direcția Regională a Finanțelor Publice Ploiești a fost deja consumat sau este insuficient pentru asigurarea bunurilor și serviciilor pentru întreținere și funcționare?
* Ce garanție oferiți contribuabililor referitor la iminenta posibilitate ca activitatea Administrației Județene a Finanțelor Publice Dâmbovița?
* Care este soluția imediată și pe termen lung pentru ca instituțiile și autoritățile publice să beneficieze de fonduri și investiții necesare pentru ca angajații să poată fi în slujba cetățeanului prompt și eficient?


Solicit răspuns scris.
Cu stimă,
Deputat Cezar - Florin PREDA