COMUNICAT DE PRESĂ

Premiera începutului de an

 

 

  • Vineri, 12 ianuarie 2018, de la ora 19:00, în Sala Mare, vă așteptăm la premiera spectacolului Mireasă de împrumut de A. Lindgren, în regia lui Răzvan Popa – actor și regizor român, angajat al Teatrului Național din București.

  • Tot pe 12 ianuarie, de la ora 11:00, are loc și conferința de presă legată de premieră, conferință la care va fi prezentă actrița Florina Cercel. De asemenea, managerul Teatrului – Mihai Constantin Ranin va anunța noile proiecte avute în vedere în anul 2018.

 

Dacă avem o mătușă înseamnă că avem și o moștenire. Dacă avem o moștenire avem și un nepot care să o primească. Rețeta e simplă, dar condițiile în care mătușa își va acorda averea sunt complicate. Cel puțin pentru tânărul Julius, nepriceput în tainele cuceririi unei viitoare logodnice, dar hotărât să „cucerească” grațiile mătușii.

Florina Cercel în rolul Eufemiei este pe cât de dulce, pe atât de vigilentă, de pragmatică. Așa cum îi spune și numele, ea folosește eufemisme pentru toate „nenorocirile” relaționale ce se întâmplă în jurul ei. Sebastian Bălășoiu în rolul lui Julius este pe cât de naiv și de neajutorat, pe atât de descurcăreț când lucrurile scapă complet de sub control. Se face aproape invizibil și iese basma curată. Karin Vinge interpretată de Ioana Farcaș este imaginea femeii foarte bine organizate, dar care pusă într-o situație ambiguă și fără ieșire, încearcă să fie la înălțimea așteptărilor. Pe muchia prăpastiei dintre propriul logodnic și pretențioasa mătușă, rolul Ioanei Farcaș nu poate fi decât unul de un comic absolut. Ana Maria Carablais este cu adevărat întruchiparea personajului Julieta. Proaspătă, naivă, curioasă, cu privire pierdută, visătoare, îndrăgostită de frumos, ea apare și dispare din scenă ca o boare. Se fâstâcește, dar știe să pună și piciorul în prag la momentul oportun. Cristian Olaru este un Harald Engberg gelos, cu nervii întinși la maxim mereu, cu mișcări precise și posibil „mortale”. Paradoxal este că poate fi îmblânzit ușor.

Astfel, datorită complexității jocului celor cinci actori, fiecare personaj are o dublă personalitate, de unde, bineînțeles, se nasc nenumăratele situații amuzante, cărora spectatorii nu le pot face față decât izbucnind în râs.