Președintele CJD: ”Reforma administrativă trebuie să înceapă cu aparatul central și acolo unde s-a cheltuit total iresponsabil”!

În administrația dâmbovițeană, NU s-a făcut risipă de bani publici și s-a acționat responsabil și echilibrat, o spune răspicat președintele Consiliului Județean, Corneliu Ștefan, care arată că, într-o formulă redusă de personal, sunt derulate proiecte de peste 2,5 miliarde de euro. Acesta transmite că reforma administrativă trebuie să înceapă cu aparatul central și acolo unde s-a cheltuit total iresponsabil.
”Guvernul a publicat scenariul privind eficientizarea aparatului administrativ și reducerea unor posturi.
În acest context, mesajul meu este cât se poate de clar: Consiliul Județean Dâmbovița și primăriile din județ au pus mereu pe primul loc investițiile și dezvoltarea comunității.
Rezultatele sunt evidente – Dâmbovița se dezvoltă zi de zi!
Mai exact, în ultimii 5 ani, cea mai mare parte a bugetului Consiliului Județean Dâmbovița a fost direcționată către investiții.
Cheltuielile cu personalul și funcționarea au reprezentat un procent mai mic din buget, ceea ce demonstrează că resursele au fost orientate cu prioritate spre proiecte concrete pentru dâmbovițeni. Spre exemplu, fondurile în anul 2025 au fost alocate:
– 72,25% – Dezvoltare
– 27,75% – Funcționare
Ca o medie a ultimilor 5 ani, bugetul a fost structurat astfel:
– 64,12% – Dezvoltare
– 35,88% – Funcționare
Acest lucru confirmă că NU s-a făcut risipă de bani publici, ci s-a acționat responsabil și echilibrat. Ba mai mult decât atât, într-o formulă redusă de personal, am reușit să avem în Dâmbovița proiecte de peste 2,5 miliarde de euro.
Astăzi, când se discută despre eficientizarea administrației, putem spune cu toată convingerea că am gestionat corect și vom continua la fel: vom rămâne chibzuiți, vom aloca fonduri pentru investiții, ne vom concentra pe dezvoltarea județului și pe bunăstarea oamenilor.
Așa cum am mai spus, sunt de acord cu reforma administrativă, însă trebuie să înceapă cu aparatul central și acolo unde s-a cheltuit total iresponsabil”.